от компании (организации): AliExpress Россия в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Торговый маркетинг (Trade marketing)"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 20883342 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 20883342 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 12 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 20883342 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Brand Promotion Specialist (CN)
The AliExpress Operation team is seeking an innovative, resourceful and collaborative Operation Senior Specialist to shape and own the standardization and expansion of AliExpress promos.
Successful candidates should be directly be responsible for the business result such as the GMV, buyer growth rate of promo, growing our cooperated brands' business result. Candidates also should be comfortable thinking big and diving deep and have a proven track record of end-to-end project ownership and successfully delivering results in a fast-paced, dynamic business environment
Responsibilities:
- Drive promotion and operation strategy according to Russian consumer habits; Lead big promotion events such as 11.11 and Black Friday and Brand Days;
- Develop the different promotions strategy and innovative projects for regional market;
- Develop and drive a coordinated promotion efforts to complete business targets, with close engagement with category team;
- Leverage and integrate existing relationships to drive compressive strategies, including branding communication, new digital media promotion, internal resources, products merchandising and etc;
- Summarize and analyze projects, optimize the process of promotion campaign landing, improve efficiency of project execution with product thinking;
- Contribute to the adoption of sharing the analysis of marketing cases across internal team.
Requirements:
- 2-3+ years of relevant work experience in E-commerce, online marketing or promotion management;
- Experienced in internal/online trade marketing e-commerce, strong understanding of e-commerce market;
- Ability to drive promotion/trade-marketing campaigns independently and experience in project management;
- Deep analytical abilities with data, strong learning ability and handling stress ability are needed;
- Good level of English, Fluent Chinese is a big plus (involves lots of communication with Chinese team and work with systems)
Откликнуться на эту вакансию: Brand Promotion Specialist (CN)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 20883341 на должность Младший бренд-менеджер от компании РУССКАРТ в городе (населенном пункте) Мытищи