от компании (организации): ООО PepsiCo в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Консультирование" → "Исследования рынка"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 21165759 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 14 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 21165759 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 21165759 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Consumer Insights Supervisor
- Support brand activities and provide marketing recommendations based on consumer insights for Snacks brands (Lay’s, Hrusteam, Cheetos, Doritos) across RUBUCCA:
- Brand Health/Equity status and image dynamics;
- Engaging 360 Brand Activation & Communication;
- Innovation opportunity areas, incl new product ideas Identification, prioritization & optimization
- Innovations communication and branding solutions;
- Inno performance analysis;
- Сonduct Brand Equity / Innovations- connected consumer research and analysis utilizing PEP frameworks and agile tools:
- Define brief and frame research objectives or questions for deep dive;
- Lead or co-lead ad-hoc consumer insights research projects (concept tests, design /pack tests, name, claims tests etc.);
- Lead brand health / brand equity trackings,
- Lead or co-lead consumer innovations post-evaluation
- Deliver consolidated analysis combining different sources of information impacting equity changes and inno performance
- Leverage power of PEP agile research tools in insights deliveries
- Build collaborative relationships with partners and stakeholders to fuel Consumer Centricity and impact decisions made:
- Act as a center of consumer insights reference for key stakeholders and different functions (Mktg, Commercialization, Sales, and R&D) to support brand and innovation development programs, ensure common business performance understanding from the consumer standpoint and focus against aligned objectives
- Fuel brand / inno development discussions, workshops and other teamwork processes with engaging, simple information about consumers, category trends, brand trends, consumer researches results and reasonable recommendations
- Inspire marketing function to put consumer at the center of brand growth and innovation strategies
- Maintain winning relationships with Consumer Research Agencies to ensure Company’s interests are in place at the most beneficial level
- Drive high level of quality and cost efficiency via making agencies a strategic business partner.
- Utilize and share best practice expertise to address business needs, collaborate with other insights and CoE
Откликнуться на эту вакансию: Consumer Insights Supervisor
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 21165758 на должность Финансовый контролер от компании Your Future Best Job в городе (населенном пункте) Москва