от компании (организации): SOKOS HOTELS в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Туризм, гостиницы, рестораны" → "Продажа туристических услуг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 21243452 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 1 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 21243452 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 21243452 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: Менеджер по продажам
«Sokos Hotels» is the largest and widely known Finnish hotel chain comprising over 50 hotels of different conceptions.
The company set up on Russian market in 2007. With the priceless European expertise three unique hotels with different conceptions started operation in Saint-Petersburg:
- Solo Sokos Hotel Palace
- Solo Sokos Hotel Vasilievsky
- Original Sokos Hotel Olympia Garden
All three hotels are united by the common atmosphere of hospitality, unique style and coziness. The main focus of our company are hotels, SPA, restaurants, banquets and conferences.
Duties:
-
Developing and implementing strategies for proactive sales activities in all segments in Moscow market reporting to Director of Sales.
-
Ensuring occupancy and revenue development as per budget and personal targets.
-
Analysis of results of sales activities and action plans adjustment as required targeting maximizing revenue
-
Accounts management, development, and acquisition.
-
CRM management.
Requirements:
-
Higher education + additional education (Sales / Marketing)
-
Not less than 2 years’ experience in a proactive sales position (corporate or MICE), with an international hotel chain, as an advantage
-
Excellent knowledge of MS Office, Opera, other hotel programs knowledge is an advantage
-
Fluent English, other languages are an advantage
-
Excellent presentation, negotiation, and communication skills
-
Personal qualities: self-motivated, active, leadership skills, strategic thinking, high performance, energetic, positive attitude, target driven,
-
High level of self-organization and willingness to work at home full time
Conditions we offer:
- Social and medical insurance package
- Experience in an international company
- Competitive salary
- Interesting and challenging career opportunity
- Five-day working week
- 100% home-based work
Откликнуться на эту вакансию: Менеджер по продажам
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 21243450 на должность Консультант по реинжинирингу бизнес процессов от компании SBS Consulting в городе (населенном пункте) Москва