от компании (организации): PHILIPS. Здравоохранение в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Медицина, фармацевтика" → "Медицинское оборудование"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 21243769 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 5 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 21243769 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 21243769 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Advisor (Data Specialist)
As a Customer Advocate, you will work with a variety of diverse multidisciplinary teams within the company such as Engineers, Scientists, Clinical Specialists, Field Service & Application Engineers, and Manufacturing personnel to facilitate the complaint investigation. Evaluate customer feedback and customer and internal data for possible complaints. You will liaise with the Vigilance Reporting team for critical complaints (for e.g. initial assessment of reportability) and any request of information from Competent Authorities.
Reponsibilities:
Manage all Product and Non Product related feedback and Complaints for Sleep&Respiratory Care team
- Entry of Feedback into Complaint Handling System
- Review Product Complaints and Non-Product Feedback and send notification to relevant compliance domain(s)
- Review of Safety Feedback and channel complaints to relevant domains
- Inform Internal Stakeholders on Serious Incidents, Security, etc...
- Reviews complaint criticality and initiates necessary containment actions, escalating to the Business Unit or PMS lead to determine action.
- Analyzes complaint data, gathers additional data as needed, and partners cross functionally to provide / submit feedback to the BIU supporting complaint evaluation and/or to the Market Management Review on potential process and quality improvements.
- Key Point of Contact for various teams & stakeholders
- Provides relevant feedback and insights from customers/field to development/engineering teams to ensure learnings from previous projects are captured, synthesized and made available for next project teams.
Requirements:
- Experience working closely with customers
- Mananging escalations
- Contact with stakeholders
- Presentation & communication skills
- Good command of English
- Experience while working with gathering data, providing feedback and insights
What we offer:
- Competitve social package
- Annual Bonus
- Flexible working time
- Possibility to participate in interesting projects
- Internal growth
Откликнуться на эту вакансию: Customer Advisor (Data Specialist)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 21243768 на должность Менеджер по развитию долгосрочных взаимоотношений с клиентами от компании РОЙД, Бюро переводов в городе (населенном пункте) Москва