от компании (организации): Johnson & Johnson в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Начальный уровень, мало опыта"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 21776885 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 28 июля 2024 года.
Дата обновления вакансии № 21776885 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 21776885 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Assistant Brand Manager, Mass
Johnson&Johnson Consumer is looking for Assistant Brand Manager for Mass Brands.
Key responsibilities:
- Analyses and work with AC Nielsen database: market trends on value/volume shares, distribution, regional/channel split and etc. Prepare volume of standard & ad-hock presentations on the data base
- NPI’s launches implementation: AW development, launch agreement preparation and feasibility supervision
- Group Budget monitoring & controlling on monthly and annual basis
- Preparation and conducting of promo campaigns if any
- Development/Supervison/Launch of product initiatives: promo bundles, NY gift packs, BTL
- Media plan execution (including TVCs adaptation)
- J&J University: update of the presentations and performance for the audience
- Professional marketing: info materials development and cycle books preparation for health care professionals.
- Fulfilment of Product trainings for field force and newcomers
- Preparation of materials for Sales Force by request (cycle book, selling stories, etc.)
- Supervision on Payment process for the group activities
- Document flow coordinating
- Monthly price list update
- Site development, leading and updating, conducting SEO analysis, context advertising and banners
Requirements:
- Higher education (Marketing is preferable)
- Experience in FMCG marketing on relevant or trainee position no less than 1 year
- Strong analytical skills
- Fluent written and oral English (upper intermediate-advanced)
- Strong communication skills
- Experienced user of MS Office (Power Point, Excel)
- AC Nielsen usage experience is a plus
Откликнуться на эту вакансию: Assistant Brand Manager, Mass
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 21776882 на должность Водитель категории Е от компании ВМКом, Кадровый центр в городе (населенном пункте) Москва