от компании (организации): ООО JFL Consulting в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Туризм, гостиницы, рестораны" → "Управление гостиницами"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 21994510 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 22 июля 2024 года.
Дата обновления вакансии № 21994510 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 21994510 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Guest Relations / Sales Manager (Luxury Hospitality / Concierge)
The Role:
Sales and Operations
- Implementation under the guidance of the manager the sales strategy
- Responsible for the full sales cycle
- Active participation in the search for new sales opportunities and the development of a system for organizing relationships with clients in accordance with the set goals (individual and team).
- Providing a high level of service to all visitors in consulting, sales, service.
- Deep knowledge of the product and price (loyalty system). Ability to explain the preliminary estimate, time and cost of service.
- Accomplishment of both individual and team goals and objectives.
- Providing the best possible after-sales service
Product
- Organize the movement of goods at all stages (reception, storage, control of availability, movement).
- Organize pre-sale preparation of goods (checking the availability and compliance of labeling and price tags, seals and other established attributes).
- Arrange accounting and inventory procedures in accordance with the establishedprocedure.
Reporting
- Participation in the preparation of reports on boutique activities, marketing activities, reporting on shopping trends, reporting on customer inquiries and other non-standard issues.
- Providing reports on maintaining the CRM client base
Interaction and participation
- Participation in off-site training sessions
- Interaction with the marketing department: planning the supply of packages, catalogs and other promotional materials, ensuring the constant availability of the materials
- Effective interaction with various departments at the level of their competence under the guidance of a boutique manager (accounting, logistics, sales, marketing, service center).
The Candidate:
- Higher Education, ideally in sales or other related sphere
- Experience with Luxury goods / service (Retail, Hospitality, Leisure…)
- Top communication and presentation skills
- Capacity to engage people with a well-developed emotional intelligence
- Professional, organised and dedicated to the company goal
- Positive and dynamic attitude with team spirit
- English
Откликнуться на эту вакансию: Guest Relations / Sales Manager (Luxury Hospitality / Concierge)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 21994499 на должность Главный специалист отдела оценки и развития персонала от компании АО Компания ТрансТелеКом в городе (населенном пункте) Москва