от компании (организации): Diageo в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Продажи, обслуживание клиентов" → "Алкоголь"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 22613637 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 2 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 22613637 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 10 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 22613637 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Operations Manager
ABOUT THE ROLE
Deliver excellent customer service to customers, support Supply chain in balancing service and cost efficiencies
Key clients/channels - NKA (Magnit, X5)
Main responsibilities:
- Ensure complete fulfillment order cycle from order to delivery
- Analyze service level with rout-causes and taking appropriate actions
- Ensure customer claims are resolved with focus on preventive actions
- Lead projects with cross functions and customers aimed at improving service level and customer satisfaction
- Lead and participate in regular meetings with customers to strengthen teamwork
- Initiate and lead internal operational efficiency projects in the area of responsibility
- Understand and drive customer profitability (Supply Chain related)
- Cross functional interaction within Supply Chain function, with Sales and Finance.
ABOUT YOU
- Higher education
- Extensive experience within Customer Service function at FMCG company at least 4 years
- Supply Chain functional knowledge
- Good commercial awareness, understanding of specifics of modern trade channel and big retailers
- Financial acumen, P&L knowledge is an advantage
- Drive for process improvement & ability to perform root cause analysis
- Ability to deal with complexity and manage ambiguity
- Great influencing and leadership ability
- English – at the least intermediate level
Откликнуться на эту вакансию: Customer Operations Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 22613633 на должность Продавец-кассир (г. Железнодорожный мкр.Павлино ) от компании ДИКСИ. Магазины в городе (населенном пункте) Балашиха