от компании (организации): ЕвроХим, Минерально-Химическая Компания в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Транспорт, логистика, перевозки" → "Железнодорожные перевозки"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 22968877 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 8 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 22968877 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 10 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 22968877 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Service Manager
Duties
- Ensure the required performance in terms of service level and cost-to-serve for both EuroChem customers and internal stakeholders;
- Lead the assigned team including team development, recruitment, training arrangement, assignment and prioritizing of tasks with further control of their fulfilment with respect to the current and midterm business needs; control the workload;
- Provide regular and ad-hoc reports and analytics;
- Manage & control of full cycle of purchase / sales order creation & execution including but not limited to:
- Customer / supplier Interaction in a timely and proactive way
- Contract management
- Order entry and fulfillment
- Order prioritization in a bottlenecked situation
- Ensure order production and shipment scheduling including vessel planning
- Order status monitoring and follow up with a customer / supplier about product allocation and shipment, proactively informing about updated delivery schedule
- Monitoring of invoice and payment statuses
- Document handling: collect requested shipping documents on-time and create new ones as per requirement
- Exceptional order handling for returns including debit notes / credit notes creation
- Handling customer / supplier claims as a part of non-conformance management process
- Post delivery customer service
- Master data maintenance
- Product, Customer registration
- Price Management
- Support sales and purchasing planning;
- Ensure professional cross-functional collaboration and alignment as a part of daily routine and project assignments;
- Collaborate with plants and ports to calculate product stock balance
Requirements
Откликнуться на эту вакансию: Customer Service Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 22968858 на должность Менеджер отдела доставки от компании Компания ПЭК в городе (населенном пункте) Дмитров