от компании (организации): ООО Ива Сиайэс в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы" → "Экономист"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 23149909 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 19 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 23149909 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 23149909 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: Finance Manager
Yva.ai is revolutionizing the way companies manage their employees wellbeing and performance. Yva.ai develops a Smart Continuous Listening and People Analytics Platform which helps organizations save millions of dollars by detecting burnout and predicting resignations of key employees. Yva.ai, Inc. is a 65 employee organization with headquarters in Santa Clara, CA, USA and employees located in Russia/CIS, Europe, USA.
The role:
Budgeting, forecasting, analysis:
-
Participate in annual budgeting process;
-
Lead quarterly reforecast;
-
Analyze variances - forecast vs budget;
-
Participate in preparation of Board materials;
-
Support departments in understanding and maintaining the budgets.
Management accounting:
-
Prepare monthly Cash Flow, P&L and BS;
-
Analyse variances - actuals vs budget;
-
Support license management system;
-
Calculate MRR, ARR, churn and renewal rates, and other important business metrics;
-
Prepare presentation slides for further business analysis.
US Statutory accounting:
-
Record transactions in QuickBooks;
-
Maintain bank payments;
-
Prepare paralegal company documents;
-
Support various platforms used by the Company in day-to-day activities;
-
Prepare KYC documents for the banks;
-
Maintain patents records.
Who are we looking for:
-
3-5 years of experience
-
Attention to detail
-
High level of responsibility
-
Well-developed communication skills
-
Goal oriented
-
Ability to “google” the question first
-
Ability to operate well in fast paced environment
-
Higher education (finance, economics, accounting)
-
Professional qualification completed or in progress is an advantage
-
Fluent English and Russian
What we offer:
-
International company with HQ in California
-
Remote work option with flexible hours
-
Bright modern office in the “Novospassky” business center , Paveletskaya
-
Complex and interesting tasks
-
Opportunity to grow fast in a rapidly developing company
-
Lack of bureaucracy
-
Competitive salary based on the applicant’s profile
-
Medical insurance and social package
-
Annual bonus linked to the performance objectives
Откликнуться на эту вакансию: Finance Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 23149907 на должность Швея-портной от компании ООО Ветер Сайклинг в городе (населенном пункте) Москва