от компании (организации): LLC FINTERNA в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Продажи"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 23191435 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 9 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 23191435 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 23191435 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Support Team Leader
CV is only accepted in English
A growing international company in the Entertainment Industry with a newly established office in Moscow is looking for a Customer Support Manager to lead our support department and supervise offshore support teams. We would be very delighted to welcome aboard a success-driven person with great leadership skills and out-of-the-box thinking.
Responsibilities:
-
Manage on-site and offshore customer support teams
-
Keep the support experience for customers at the highest standards
-
Conduct hands-on technical investigation for customer issues
-
Develop and implement customer support methodologies and best practices
-
Set customer support KPIs and pursue top service standards
-
Identify new tools and technologies to better serve the customer
-
Develop and execute plans for personal team members development
-
Help onboard, train, and develop new employees.
Requirements:
-
2+ years of experiencing in managing B2C customer support/sales teams (Telemarketing/Telesales)
-
Experienced with process and best practices development
-
Experienced with support tools implementation
-
Experienced with building offshore teams and 24/7 support operations – an advantage
-
Strong strategic and customer focus orientation for support operation
-
Able to demonstrate the support operation through data
-
Demonstrate the ability to motivate and communicate with others at all levels
-
Excellent communication and negotiation skills
-
High Level of English
-
High Level of English/ French/ German/ Spanish/ Thai/ Japanese
Conditions:
-
Official employment according to the labour code of the Russian Federation
-
Official monthly paid salary (the level to be discussed with a successful candidate)
-
Health insurance program
-
Corporate mobile services
-
Corporate laptop
-
Payed week of sick-leaves after a year of work
Откликнуться на эту вакансию: Customer Support Team Leader
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 23191425 на должность Курьер на самокате/велосипеде от компании «Почта России», Офис в городе (населенном пункте) Москва