от компании (организации): TEVA в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Медицина, фармацевтика" → "Медицинский представитель"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 23196506 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 27 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 23196506 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 10 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 23196506 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Digital Communications manager for Customers (Менеджер по диджитальным коммуникациям для клиентов)
Purpose
Leading the development of omni-channel and digital communications for customers (HCPs, Pharmacists, Heads of Pharmacies, Wholesalers and Pharmacy Chains’ managers and others) in order to ensure long-run brand awareness, sales growth and high distribution level of Teva products in Russian pharmaceutical market.
Responsibilities
- Sales volume, market share and profitability whilst securing the investments;
- Implementation of Promo Digital Plan for Customers, incl. On-line webinars, on-line tests, interactive presentations, and others;
- Coordination and control of all digital materials’ availability in line with brand cycle and customer needs (e-leaflets, short/long videos, personalized links to TV-ads, clinical studies et al.)
- Regular integration with Field Force on proper usage of materials for remoted and hybrid calls,
- Development of tailor-made offers for Customers in line with their typologies (incl. CES roll-out for pharmacists) and their implementation,
- Development of recommendations for CVP (brand marketing) on course correction re. digital materials (Approved emails, response rate, reading up to the end, SF and Customer qualitative feedbacks)
- Leading the digital activities for Customers’ professional social networks, interaction with the service vendors (SmartPharma.ru, Pharmznanie.ru, Pharmedu.ru, Provisor24.ru et al.)
Requirements
- University degree (Medical, Pharmaceutical, Economics, Management, Marketing is a plus);
- 3+ years experience in sales, trade marketing and/or digital functions in a top pharmaceutical company (previous experience in digital is an advantage);
- Strong understanding of Russian pharmaceutical customers with focus on Pharmacists and HCPs;
- Knowledge of industry-specific codes of practice or conduct, advertising codes, regulatory directives and guidelines, including legal regulations and AIPM;
- Successful experience of introduction and implementation of new omni-channel / digital practices in a pharmaceutical company;
- Strong organizational, analytical and project management skills
- High level of leadership, collaboration, client focus and innovation
- Advanced user of MS Office programs
- English – Intermediate level
Откликнуться на эту вакансию: Digital Communications manager for Customers (Менеджер по диджитальным коммуникациям для клиентов)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 23196505 на должность Продавец-консультант ВкусВилл от компании JCat.ru в городе (населенном пункте) Москва