от компании (организации): Tibbo в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Добыча сырья" → "Бурение"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 23249464 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 23249464 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 23249464 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: Technical Support Specialist 2nd line (remote)
We are:
Tibbo Systems - international company leading in hardware and software solutions for the Internet of Things (IoT), IT infrastructure management, industrial and building automation, remote monitoring and service, physical access control, and data center management.
We are looking for Technical Support Specialist L2 to join our team!
Our ideal candidate:
- 2+ years in software support/system admin
- Excellent listening skills to establish the issues that users are facing.
- Collaborative mindset.
- Able to effectively prioritize and execute tasks in a high-pressure environment.
- Outstanding problem-solving and troubleshooting skills.
- Scrupulous, punctilious, showing close attention to detail.
- Basic knowledge of networking principles and operating systems (Windows and Linux OS families, databases, networks, Windows system administration, creating basic queries in SQL).
- JIRA Service Desk or similar systems.
- English - upper intermediate
+++ Advantage:
Python, JavaScript, Java, C#, etc.
Your duties:
- Technical support (L2) for Tibbo cloud platform, Tibbo AggreGate IoT platform , and related software.
- Respond to customer inquiries and assist in troubleshooting and resolving challenges (Jira).
- Remote diagnostics of user servers;
- Work closely with the coding team to troubleshoot issues
- Maintain and update technical documentation, creation of step-by-step guides.
We offer:
-
Professional development and career growth.
-
Young, friendly, smart team.
Откликнуться на эту вакансию: Technical Support Specialist 2nd line (remote)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 23249460 на должность CRM-маркетолог от компании ООО ЧЕСТНОЕ СЛОВО в городе (населенном пункте) Москва