от компании (организации): Employcity в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "АХО"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 23627714 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 9 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 23627714 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 23627714 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Support Manager (Head of the team)
Bettingjobs is working with a rapid growth iGaming operator seeking to onboard an experienced Customer Support Manager. Remote based.
The role will be working with the current 3rd party CS provider while defining strategy for onboarding a best in industry internal CS team.
Duties and responsibilities:
- Developing and leading a customer support function of the highest standard
- Defining training and review policies to establish a best in industry support function
- Building our customer support team and training them to ensure consistency of service across the business
- Establishing clear quality control KPI's
- Creating an attitude of non-stop improvement across the company's customer support teams
- Lead on developing procedures to ensure accurate, fast and sensitive responses to customers
- Work closely with all departments in solving customer issues quickly and effectively
- Liaise with our current 3rd party CS provider to assess gaps of improvement and efficiency across all channels; web, chat, email, social media
Knowledge and skills:
- Significant managerial experience within the online gaming industry, specifically leading customer support teams
- Excellent work ethic, capable of both performing independently and as part of a team
- Strong communication and mentoring abilities, with proven success in hiring, developing and motivating individuals
- Excellent communication skills, including fluency in English and other languages is beneficial but not essential
- EXPERIENCE in iGaming, casinos/betting etc
What is offered:
- Competitive salary
- Friendly coworkers and interesting tasks
- Official employment
- Possibility of relocation to Cyprus
- Remote, hybrid or office format
- Bonuses
Откликнуться на эту вакансию: Customer Support Manager (Head of the team)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 23627712 на должность Менеджер визового отдела от компании ООО Вояж-Технологии в городе (населенном пункте) Москва