от компании (организации): Самсунг, Группа компаний в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Наружная реклама"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 23636584 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 6 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 23636584 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 15 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 23636584 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Marketplace Marketing Manager
Responsibilities:
- Responsible for online marketing activities of own E-store on marketplaces (Tmall, Y.Market, Ozon)
- Develops marketing plan for each marketplace aligned with business targets.
- Plans digital media investments with ROAS as a main KPI. Controls digital campaigns aiming key E-commerce KPIs at each platform. Implements "never done before" marketing cases in direct collaboration with marketplaces & ad platforms.
- Coordinates & optimizes offers visibility, online merchandising, landing pages, banners, creative assets.
- Sets up transparent & regular reporting of performance marketing KPIs with each marketplace
- Evaluates the impact of digital activities on sales, analyze the effectiveness of advertising channels, and regularly optimize placement based on key indicators.
- Drives innovations in performance marketing
- Best practice exchange with global colleagues
- Regular reporting to HQ, Management and Biz. divisions
Requirements: - Experience 3+ years in performance marketing / digital marketing / ecommerce marketing / coop marketing areas,
- Expert in general marketing and digital instruments in E-commerce (SEM, SEO, Paid Social, CPA, Special projects)
- Strong analytical skills. Confident user of web analytics platforms (Google Analytics, Yandex.Metrics).
- Excellent knowledge of interconnection of performance KPIs, such as CTR, CR, ROAS, ROI, CPO, etc.,
- "Owner" approach to the assigned area. Result-driving person,
- High level of negotiation & presentation skills
- Advanced Excel user,
- Fluent English
Conditions: - Salary + bonuses
- Medical insurance
- Mobile compensation
- Meal compensation
Откликнуться на эту вакансию: Marketplace Marketing Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 23636564 на должность Руководитель отдела закупок от компании ООО Белый Камень в городе (населенном пункте) Москва