от компании (организации): Samsung Electronics Rus Company в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "PR, маркетинговые коммуникации"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 24535434 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 24 июля 2024 года.
Дата обновления вакансии № 24535434 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 24535434 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
более 6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Head of Marcom part (Consumer Electronics)
Responsibilities:
- Develop, coach and motivate all the people under reporting line.
- Establish Integrated Marketing Communication (IMC) strategy for product category and new product launches. Create the Communications Briefs that describe the WHO, WHAT, and HOW marketing strategy in close collaboration with Product Teams
- Build consistent category or product campaign via all the channels: ATL, BTL, In-store marketing, Brand Stores, Digital marketing, PR, events.
- In close collaboration with Media Manager create and run the Media Plan (TV, Print, OOH, Digital, etc.)
- Closely work with Product Teams on all stages of the communication strategy development and execution to ensure driving demand, sales targets achievements and commercial returns on investment.
- Work seamlessly within Marcom Group as well as with Product Teams, In-store Marketing Group and Brand Store Group to synchronize and coordinate strategies, marketing activities plans and executions.
- Manage marketing communications goals and KPIs; constantly monitor marketing campaign efficiency and take actions to maximize it
- Work with creative, production and media agencies, manage day to day interactions and be accountable to their performance
- Regularly report to management on the progress and results
- Develop key work processes to achieve smooth all the operations goals while maintaining STRICT guidance to company audit guidelines. Control documentation flow and in-time payments.
Requirements: - Head of Marcom part experience from 3 years
- Professional experience in brand development strategy preparation from 5 years
- Experienced data analysis
- Fluent English
- Database operation experience (Excel, Word, PowerPoint, Internet explorer, Outlook)
- Strong skills in Excel
- Strong presentation skills
- Good in Mathematics
- Creativeness, analytical skills, result oriented, stress resistant, positive thinking mind is necessary.
Откликнуться на эту вакансию: Head of Marcom part (Consumer Electronics)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 24535433 на должность Менеджер по подбору персонала от компании Пальчики в городе (населенном пункте) Москва