от компании (организации): Refocus Limited в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Управление персоналом, тренинги" → "Учет кадров"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 24964812 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 3 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 24964812 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 24964812 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: HR Operations Specialist (remote)
About Refocus
Refocus — where the future is born!
Refocus is a global EdTech company
We’ve already changed the lives of more than 5 000 students in 7 countries. We ain’t gonna stop. Our goal is to launch 20 products in Indonesia, the Philippines, and all the countries across the Asia region.
The #1 goal is to equip our students with skills that will be in demand in the Asian market for at least 30 years.
We dream big. We go global.
Refocus is all about enthusiasm combined with unprecedented professionalism. We highly appreciate experts from various spheres who aren’t afraid to help the world evolve.
We have one principle only — we love what we do. Join us and you’ll become a part of the multicultural family where your decisions matter at a global scale.
Details about our position: HR Operations Specialist
What you will do:
- Documentation management and maintain payment calendars for all countries (Russia, Cyprus, Indonesia, Philippines);
- Support employees on various HR tasks and consult 100+ employees on HR topics;
- Onboarding, conducting education and training for new employees;
- Reporting and collecting statistics;
- Assisting Department Heads in interacting with staff;
- Creation of instruction guides and presentations for our team (with care, of course ??);
- Purchase of necessary equipment for employees.
What you will need:
- Experience in working with documentation;
- 2+ years of experience of working as operations manager, HR manager or personnel officer;
- Knowledge how to measure your work in terms of metrics;
- B2-level of English and Russian or higher.
What we offer:
- Opportunity to get unique experience of building a unicorn company from scratch;
- Remote work or hybrid in our offices at Cyprus, Jakarta, Manila, Bali;
- Fair compensation for your work;
- Free access to all of our products.
Hiring stages:
HR-interview –> Test case –> Interview with Manager –> Culture Fit with HRD
Откликнуться на эту вакансию: HR Operations Specialist (remote)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 24964793 на должность Фармацевт-провизор от компании СБЕР (ООО еАптека) в городе (населенном пункте) Фрязино