от компании (организации): Indacoin в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Продвижение, специальные мероприятия"
с заработной платой: от 70000 руб.
Вакансия № 25136043 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 29 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 25136043 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 25136043 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Digital Marketing Manager
Indacoin is a Fintech company (TOP-10 of the fastest growing in Europe), with offices in Moscow, England and Estonia. Main areas of work: development of software for secure transactions and payment processing with the cripto industry.
We want Digital Marketing Manager to take care of sales funnel and customer journey from the first cold mention to active interest in the product. The main goal is to increase conversion from cold database to completed purchases.
This position will require deep knowledge in marketing and analytics tools as well as experience in working with crypto products. It will be required to create and constantly update CJM, describe JTBD, run hypotheses for CRO, pick and adjust acquisition channels for B2B clients.
Requirements:
- 3+ years of experience in digital marketing;
- 1+ year of experience in crypto industry;
- 1+ year of experience with B2B products;
- English В2;
- Deep knowledge of marketing and analytics tools;
- Expertise in acquisition channels for B2B products;
- Good understanding of product and performance approach in marketing.
Responsibilities:
- Set up omnichannel marketing system;
- Set up automatic audience segmentation;
- Create CJM and update it along the way;
- Describe JTBD for every segment;
- Increase CR using product-focused approach (research -> hypotheses -> tests -> conclusions -> implementation);
- Optimize acquisition strategy.
Terms:
- Supervisors: CMO;
- Department: Marketing;
- Corporate education;
- Personal development roadmap;
- Employment: full-time, offline/hybrid/remote.
Откликнуться на эту вакансию: Digital Marketing Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 25136028 на должность Руководитель отдела продаж от компании ООО БОМИС-ТРЕЙД в городе (населенном пункте) Москва