от компании (организации): Торговый Отдел Посольства Республики Корея в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы" → "Финансовый контроль"
с заработной платой: от 110000 руб.
Вакансия № 25800531 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 23 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 25800531 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 25800531 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Финансовый менеджер (DIO RUS)
Резюме направлять на русском и английском языках.
DIO RUS (продажа стоматологических имплантов и оборудования) требуется финансовый менеджер/бухгалтер.
Оформление по ТК, предоставляется страховка, частичная оплата питания и связи.
Требуемый опыт работы более 3х лет.
Job Details:
- Collating, preparing and interpreting reports, budgets, accounts, commentaries and financial statements.
- Undertaking strategic analysis and assisting with strategic planning.
- Establishing an annual funding plan, undertaking research into pricing, competitors and factors affecting performance.
- Controlling income, cash flow and expenditure, managing budgets, managing 1C program.
- Carrying out business modelling and risk assessments, liaising with managerial staff and other colleagues.
- Review and enter the slip Monthly settlement, quarterly budget planning and review, monthly cash flow forecast.
- Responding to accounting audits/tax audits.
- Preparation of consolidated financial statements VAT / corporate tax return VAT reconciliation and submission review.
- Financial Planning and Analysis corporate tax management.
- Research and resolve invoice discrepancies and issues.
- Review vendor's SOA reconciliation and payment proposal.
- Review and process payment from Operations and ensure all payments are booked with invoice Ensure timely and accurate AP month-end closing.
- Challenge and improve exisitng work processes.
- Monitor and ensure compliance with expense policy and statutory regulations.
- Maintain historical records by filing documents.
- Manage petty cash request by operations, review and process staff claims according to policy, complete ad-hoc tasks and other duties as assigned.
Skills/Licenses:
- Languages: Russian (Native), English (upper-intermediate).
- MS office (Excel, PPT, MS-Word), 1C.
- Higher education (Finance).
- Team player, pro-active with positive and resilient attitude, meticulous, independent and able to perform under pressure, able to multi-task, set priorities and meeting deadlines.
- Able to handle difficult situations amicably.
- Willing to learn and share knowledge with the team.
- Good integrity and credibility.
- Minimum 3 year of Accounts Payable experience.
- Familiar with SAP and e-banking platforms will be adavntages.
- Experience working with Financial shared service centre will be advantageous.
Conditions:
- The position is a deputy-supervisor.
- Salary: 110,000rub/month
- Insurance, partial payment for meals and phone are provided.
- Working location: DIO RUS office (NEO GEO)
Откликнуться на эту вакансию: Финансовый менеджер (DIO RUS)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 25800527 на должность Ведущий/Видеооператор от компании PRIDEX Group в городе (населенном пункте) Москва