от компании (организации): РУСАЛ, Центр подбора персонала в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Продажи, обслуживание клиентов" → "Продажи по телефону, телемаркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 25947146 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 28 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 25947146 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 10 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 25947146 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Contract administrator (Dubai office)
Due to the growing of the company we are looking for Contract Administrator for our office in Dubai.
Main job responsibilities:
1. Managing supply chain under the contract by coordinating planning and execution with subdivisions of the Company, establishing and monitoring delivery performance;
2. Timely supply of buyers’ production orders to the accountable division (s) of the Company;
3. Scheduling deliveries in cooperation with the Transport and Logistic Directorate; releasing the material from the warehouse;
4. Checking contract options on metal grades, quantities, destinations, etc. Ensuring timely options declarations by the customers;
5. Filling in the Company’s database with all the data required by business process;
6. Calculation of the metal price and invoicing of the buyers. Control of incoming/outgoing payments. Control of buyer’s exposure;
7. Arranging documentation flow as required by the contract (releases, warehouse receipts, Bs/L, insurance certificates, others);
8. Contacting customers/various divisions of the Company on availability of metal in production, transit and in stock, documents, technical/quality issues, delivery timing, etc.
9. Assess and monitor the performance of Rusal on contracts and performance of customers and advise supervisor and trader in case of non-performance issues or risks on non-performance.
10. Maintain good relationships with customers and initiate activities to improve customer satisfaction.
Key requirements:
Knowledge and skills: solid knowledge of international trade techniques,
INCOTERMS 2020, payment terms; basics of financing and payment instruments (L/C, trade finance).
Good command of general MS Office application suite.
Qualities: Proactive team player with excellent communication, organization and planning skills, attention to details, ability to work efficiently under pressure in team and independently.
Proficient in English.
Knowledge of the Russian language is preferred for effective work.
We offer:
Office location - Dubai
Competitive salary
Work with international team
Откликнуться на эту вакансию: Contract administrator (Dubai office)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 25947141 на должность Системный администратор от компании ООО Красногорский МПК в городе (населенном пункте) Красногорск