от компании (организации): CoMagic.dev в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Начало карьеры, студенты" → "Продажи"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 28444250 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 19 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 28444250 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 28444250 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
более 6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Руководитель отдела IT
The proposed position will be for a Technical Support Team Leader who is responsible for VoIP related issues, features and services (operations, Tier 2 and Tier 3 support).
Roles and Responsibilities
- Managing a team of technicians.
- Plan, deploy, configure, troubleshoot collaboration solutions from the beginning to implementation by collaborating with vendors.
- Establish a working VOIP system while keeping in mind client requirements.
- Plan, install, configure, examine and maintain VoIP products.
- Have extensive knowledge of routing protocols (Static, OSPF, and BGP).
- Design and deploy changes to the configurations of clients as per the applicable change management process.
- Provide support services for SIP Signalling.
- This position will require travelling (Dubai, Abu Dhabi). When not on site, Engineers will be assisting in the development of project plans, designs and documentation for existing and new scopes.
Skills
- Experience in a similar position of 5 years or more.
- Proven track record working with leading unified collaboration systems like Cisco, Avaya.
- Experience evaluating, designing, implementing, and managing collaboration infrastructure
- Working knowledge of Secure Real-Time Transport Protocol (SRTP) including associated G.711 and G.729 codecs and Digital Tone Multi Frequency (DTMF).
- Knowledge of third party/open source SIP stacks.
- Hands-on experience with Session Border Controllers and Voice Gateways.
- Extensive hands-on experience with dial plans, IVRs, SIP, IAX, RTP, SRTP including TLS, DIDs, codecs and other protocols.
- Solid understanding of traditional telephony, PRIs, BRIs, FXO/FXS, circuit-switching, POTS, PSTN, MTSO.
- Very good knowledge of protocol and packet analysis.
- Solid understanding of OSI model, firewalls, IP routing, IP switching.
- Hands-on experience with network monitoring, network diagnostics, and network analytics tools.
- Strong understanding of NAT traversal for VOIP.
- Connectivity using copper/fiber.
- Effective communication and strong analytical skills.
- Knowledge of Linux environments.
- English at least C1 (conversational).
Откликнуться на эту вакансию: Руководитель отдела IT
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 28444243 на должность Управляющий дилерским центром от компании ООО Авто-Премьер в городе (населенном пункте) Москва