от компании (организации): Tefal в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Банки, инвестиции, лизинг" → "Экономист"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 29274387 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 5 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 29274387 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 20 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 29274387 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Payroll and HR admin specialist
Responsibilities:
- Ensuring the correct execution of payroll and HR administrative documentation on time (payroll and HRA services are outsourced)
- Conducting payroll accounting operations in SAP & payroll variance analysis
- Forming vacation and bonuses provisions on a monthly basis.
- Internal employees consulting on payroll and Russian labor law issues.
- Maintaining and updating personnel information in SAP HR.
- Reporting to headquarters on a monthly, quarterly and annual basis.
- Military reporting administration (services are outsourced)
- Maintaining and storaging of employees’ work books and personal files.
Requirements:
- Higher education
- Work experience: at least 3 years of work as a payroll accountant in the Russian Federation, work experience in personnel administration from 1 year is desirable
- Knowledge of legislative and regulatory documents related to payroll accounting and taxation in payroll
- Knowledge of labor legislation of the Russian Federation
- PC knowledge (Word, Excel, PowerPoint on Windows operating system)
- Experience in business systems SAP or 1C
- Intermediate level of Engilsh
Conditions:
- We are glad to see you from the first day: buddy to support the new employee, individual employee introduction plan.
- We care about you: flexible start and end of the work day, hybrid format (3 days offline/ 2 days online), voluntary health insurance, including dentistry, maternity support programs.
- We like to develop and grow: online/offline trainings and workshops all year round, workshops on presentation skills SEB Talks, communication with colleagues from other countries and international opportunities.
- We like to rest together: additional vacation days, club of interests (support of employees’ hobbies), corporate events.
- We like to delight our employees: gifts for the holidays and anniversary with the firm.
- We take part in charity projects and support our volunteer employees.
Откликнуться на эту вакансию: Payroll and HR admin specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 29274375 на должность Бухгалтер на участок реализации от компании KENGO в городе (населенном пункте) Мытищи