от компании (организации): FindIT в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы" → "Другое"
с заработной платой: от 60000 до 100000 руб.
Вакансия № 31247152 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 25 июля 2024 года.
Дата обновления вакансии № 31247152 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 20 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 31247152 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: HR assistant
Our partner, an international company in the Igaming industry, invites an HR assistant to join their team.
??Responsibilities:
- Information search in open sources, data systematization.
- Documentation management for onboarding.
- HR block management in corporate CRM.
- Analytics on vacancies and candidates.
- Participation in the development and implementation of HR processes.
- Preparation of presentations on HR topics.
- Preparation of reports on HR projects, data analysis.
- Participation in HR department project activities.
??Required skills and experience:
- Relevant experience as an HR assistant or personnel manager preferred.
- Literacy, high proficiency in Russian language, both written and spoken.
- High level of proficiency in PC, Google Workspace, Excel.
- High level of presentation preparation skills.
- Attention to detail, curiosity, ability to work in a multitasking environment.
- Internal organization and high degree of personal responsibility.
- Experience with Trello, Slack/Discord, AI tools preferred.
- Understanding of personnel records management (not a specific task, but a general understanding of the process is required).
??We offer:
- Interesting tasks and participation in all HR projects of the company.
- Opportunity to influence processes and show initiative.
- HR Team support and effective teamwork.
- Opportunity for professional and career growth within the company.
- Fully remote work format.
- Working resources: Huntflow, Google Workspace, Trello, Slack, Jira, Confluence.
- 8-hour working day, flexible schedule.
We look forward to your response to the vacancy with a cover letter, in which, please, in Russian, answer the following questions:
- What is your proficiency level in:
- PC
- Google Workspace
- Excel.
- What is your level of English language proficiency?
- What is your level of Russian language proficiency?
- What is your level of presentation preparation skills?
- Do you have the necessary equipment for productive work? Laptop, headset.
Откликнуться на эту вакансию: HR assistant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 31247130 на должность Специалист по проездным документам от компании ООО Трансстроймеханизация в городе (населенном пункте) Кубинка