от компании (организации): Hewlett Packard Enterprise в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Инженер"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 3934747 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 20 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 3934747 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 20 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 3934747 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
более 6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Account Support Manager
Account Support Manager is a single point of contact for HPE corporate Customers within proactive support contracts. This role is accountable and responsible for:
- Create, negotiate with Customer, maintain and follow Account Support Plan. Drive activities of the delivery team within Customer account in accordance with respective HPE methodologies.
- Coordinate activities of account delivery team internally with other teams within HPE and the Customer.
- Develop relationships with the Customer on several organizational levels.
- Manage customer expectations.
- Support sales team to increase account penetration and revenue to HPE.
- Meet and exceed operational KPIs and MC Scorecard targets.
- Lead internal and external account review meetings.
- Drive Customer escalation to successful resolution.
- Coach and mentor account delivery team members and peers.
- Initiate and lead internal organization development projects.
Qualifications
- Bachelor degree in technical field (Master degree in IT field preferred)
- 5+ years of experience in IT industry
- Good knowledge and understanding of overall IT industry trends and key players.
- Understanding key modern IT technologies.
- Understanding key IT industry standards.
- Fluent English.
- Advanced communication and presentation skills.
- PMP/ITIL Expert certifications would be a plus.
Откликнуться на эту вакансию: Account Support Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 3934729 на должность Сварщик ВОЛС от компании ЗАО Группа Оптиком в городе (населенном пункте) Мытищи