от компании (организации): adidas, Центральный офис в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Управление маркетингом"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 3968730 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 6 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 3968730 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 28 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 3968730 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
более 6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Digital Activation Director
Main Responsibilities:
- Lead the digital activation team including CRM, Digital Planning & Digital Content
- Instill a digital first mindset across the organization. Work cross functionally to define digital KPI’s, provide digital leadership, and ensure digital talent development in all areas of the market. Work to connect digital and non-digital team members
- Provide guidance/best practices and leadership for digital activation planning for all BU and CTC campaigns and launches, including above-category brand-level activations. Ensure activations have defined KPI’s and ensure they achieve desired outcomes.
- Provide digital thought leadership and guidance to all key partners in marketing team
- Create and promote a culture of testing, innovation, and data driven decision making.
- Key brand interface for DBC and local eCom leadership.
- Ingest global digital strategy, localize and oversee implementation in market.
- Accountable for creation & activation of holistic digital campaign plans.
Experience & Qualifications:
- Deep knowledge of marketing and specialization in digital media.
- Organizationally savvy – ability to effect change and thought throughout an organization.
- Understanding of basic website and app development, general eCom dynamics, web/internet sales and marketing techniques, market research and analysis practices.
- An understanding of how campaigns work with one another, particularly how “brand” activity can link and supplement “direct” activity, and vice versa.
- External and/or agency work experience preferred.
- Knowledge of both traditional and digital/social media channels and an ability to develop and interpret plans and analytics for both.
- Strong written and verbal communication skills.
- Ability to work in complex, diverse and pressured environments.
- Strong written & presentation skills.
- Broad understanding and passion for the sports and/or entertainment industry.
- Advanced level of English.
Conditions:
- Annual bonuses.
- Discount on company's goods.
- Meal compensation.
- Sport compensation.
- Office transfer from m.Krilatskoe, 1905 goda.
Откликнуться на эту вакансию: Digital Activation Director
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 3968729 на должность Водитель-экспедитор категории E от компании ООО ГеоСтиль в городе (населенном пункте) Москва