от компании (организации): Kelly Services в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Производство, сельское хозяйство" → "Фармацевтическая промышленность"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 4077782 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 25 июля 2024 года.
Дата обновления вакансии № 4077782 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 4077782 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Category Manager (OTC, гастро)
Main responsibilities:
- Being responsible for setting the category vision and long-term strategies for the categories/businesses (Derma)
- Managing direct reports (headcount planning, hiring, assessments, development and etc.): planning and controlling the headcount and providing information on the efficient group headcount; providing staffing and efficient staff recruitment;
- Managing employees effectively: develops KPI and tools for measuring KPIs, promptly sets the goals in PMP (Performance Management Process) and tasks to their subordinates, and monitoring the quality and timeliness of goals achievement;
- Directing strategic planning for the category to provide portfolio development identifies effective communication mix and manages category stretch strategies to meet market changes.
- Managing category P&I, planning and ensuring effective budget allocation between the brands.
- Managing and leading multiple external partners: e.g. Agencies (Creative, PR, Media) and consultants to produce consumer and professional communication (copy, media, etc.) strategies and executions in line with the brand strategy by communicating across a variety of functions.
Requirements:
- University degree, preferable marketing or economics
- MBA is an advantage
- 5+ years of experience in OTC or consumer goods marketing in multinational companies
- Intimate knowledge of marketing mix tools and how to apply in marketing
- 2+ years of experience with media planning, budgeting and execution of multimedia communication campaigns
- Fluent English (written and oral): from Advanced level
- Solid financial acumen, seasoned judgment and a good ability to utilize judgment, and solid thinking ability to analyze complex issues and recommend clear direction within the big picture needs
- Ability to manage the performance and develop the appropriate skills of others, which should include encouraging diversity and motivating and coaching others
Откликнуться на эту вакансию: Category Manager (OTC, гастро)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 4077777 на должность Контролер (фармацевтического производства) от компании ФГУП НПЦ Фармзащита в городе (населенном пункте) Химки