от компании (организации): ЗАО Ферреро Руссия в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Управление маркетингом"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 4146164 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 12 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 4146164 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 4146164 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Regional Trade Marketing Manager
Responsibilities:
TM activities:
- Leading of annual promo activity grid development for Traditional trade (TT) and participation in annual MT promo activity grid development as parts of annual National Trade Marketing Plan
- Participation in trade promo procedure updates following category/ channel strategy development.
- Inputs into communication of annual TM promo activity grid to sales department (LKA part and Traditional trade)
- Providing timly and efficient implementation of annual TM promo activity grid in LKA and TT in accordance with set KPI, control execution and results analysis
- Providing of national TM standards compliance in Trade marketing agreements with local key accounts
- Participation in development and execution of regional development plans aimed at identifying additional sources of growth in region
- Implementation of integrated approach to trade promo activities for pre and post promo evaluation. Implications assessment and development of recommendations based on results of channel trade promo evaluation results
Budgeting:
- Estimation of Trade marketing budget to insure complex TM support, preparation of TM budget split within the confirmed amount for local key accounts, traditional trade activities and local regional activities
- Follow and control TM budget execution, audit and evaluation of TM investment efficiency by LKAs, for traditional trade and within local budget
Field visits
Requirements:
- At least 2 years of practical experience in trade marketing
- People management experience
- Strong organization skills, team working skills, communication skills
- Analytical skills
- English - upper intermediate
Откликнуться на эту вакансию: Regional Trade Marketing Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 4146162 на должность Ведущий специалист по направлению регламентированный учет от компании Агентство 21 век, КЦ в городе (населенном пункте) Москва