от компании (организации): ООО Бондюэль-Кубань в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы" → "Финансовый контроль"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 5100452 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 8 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 5100452 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 5100452 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Logistics controller (finance department)
Responsibilities in frame of Logistic and Supply Chain:
• Analyze and Optimize flows within all our countries (sales across Russia and CIS / import from
Hungary, France, etc.);
• Calculate and analyze import costs based on flows;
• Calculate ROI based on logistics investment;
• Analyze scraps and stock flows (optimization based on costs);
• Implementing new tools and new process;
• To be a real business partner in responsible area for logistic team;
• Monthly reporting: preparation and analysis closely with responsible managers;
• Quarterly closings - be ready to work with audit (internal and external);
• Budget, Last Estimate, rolling forecast & Strategic Plan;
• Support the monthly closing process for delivery cost in ERP system;
• Reports for budget holders;
Responsibilities in frame of total Front Office:
• Key user for internal forecasting program (TM1) with strong cooperation with IT department located in France;
• Summary check for all IFRS adjustments;
• Strong back up for Front Office Control Manager.
We are looking for a candidate having:
• Minimum 3 years financial control experience in Russia within European / American groups (FMCG preferable);
• Strong financial knowledge (IFRS + RUSSIAN GAAP);
• To be able to analyze large amounts of data;
• Understands operating metrics and cost drivers;
• Ability to work in cross-functional collaboration;
• Ability to work independent and meet deadlines;
• Internal client oriented;
• Ability to work and implement new IT Tools and new process;
• Has strong communication skills;
• Languages: The position requires being fluent in Russian and English, French could be a plus.
We offer:
- International experience;
- Impact on key processess within the company;
- Family company with home felt corporate culture;
- Great team!
- Broaden benefits (life & medical insurance, corporate pension plan, mobile, meal remuneration, bonus)
Откликнуться на эту вакансию: Logistics controller (finance department)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 5100441 на должность Кладовщик (ТРЦ Принц Плаза) от компании Паоло Конте, Компания в городе (населенном пункте) Москва