от компании (организации): Schneider Electric в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Управляющий офисом (Оffice manager)"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 5255868 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 9 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 5255868 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 25 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 5255868 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Assistant
Schneider Electric – международная компания, эксперт в управлении электроэнергией – известна в России и еще более чем в 100 странах мира комплексными энергоэффективными решениями для гражданского и жилищного строительства, промышленности, энергетики и инфраструктуры, центров обработки данных и сетей. Сегодня Schneider Electric – это 170 000 лучших специалистов, которые делают энергию безопасной, надежной и эффективной.
We are looking for early-in-career professional to join Schneider Electric team as Department Assistant. In this role you will be supporting VP with administrative tasks and colleagues from department that is specialized in engineering and industrial software solutions.
Duties:
- Manage and optimize BU Director agenda and daily activities.
- Organize various events and meetings/calls: internal business meetings, team-buildings, external meetings with customers/partners, interviews etc.
- Selecting right venue in light of event characteristics (participants, time & purpose)
- Evaluating the need of outside resources (events agency, temporary person)
- Proposing and monitoring event budget
- Managing the logistics (invitation, registration, catering, AV, meeting room setup)
- Ensuring onsite support
- Ensuring meeting materials requested are provide
- Arrange travel, own expense reports for BU Director and BU Lead Team.
- Participate in meetings’ content preparation by:
- Reviewing and proposing a meeting agenda
- Ensuring speakers availability and attendance
- Ensuring that slide decks are finalized on time
- Verify coherence of slides
- Escalate incoherence in logical flow & duplications
- Template harmonization
- Keeping notes
- Ensure continuous improvement of events organization by providing post-mortem analysis to meeting owner:
- Evaluation form/survey consolidation
- Seeking oral feedback
- Review meeting results with vendors (hotel, agency, etc.)
- Ensure smooth invoicing process:
- Reviewing open POs and if necessary following up with vendors/manager.
- Ensure rigorous follow-up on all projects and requests
- Centralize information (org charts, planning memos, presentations, events calendar, etc.)
- Initiate and drive positive team spirit (birthdays, cultural events, team buildings)
- Translations
- BU facilities management
- Support for BU operations (events calendar, support in budget management, marketing events and other activities)
Requirements:
- University degree from recognized institution
- 1+ years experience in AA/Secretary position in international business environment
- Project management skills
- Knowledge of Microsoft Windows and Microsoft Office products (advanced user)
- Strong communication and presentation skills
- Strong skills in handling business correspondence and filing
- Fluency in English is mandatory (both written and oral)
Мы предлагаем:
- Работа в известной международной компании - команде профессионалов Schneider Electric одной из крупнейших в мире производителей электротехнического оборудования и средств автоматизации
- Уникальная корпоративная культура, участие в международных проектах
- Возможность профессионального роста и развития, регулярные бесплатные развивающие курсы, online-библиотека тренингов, в офисе со скидкой проводятся курсы английского и французского языков
- Оформление по ТК РФ, достойная «белая» зарплата
- График работы: 5/2, возможность flexible working hours, возможность работы 1 день в неделю "из дома" по согласованию с руководителем
- Комфортный и стильный офис в пешей доступности от ст.м. Савеловская и Марьина Роща
Откликнуться на эту вакансию: Assistant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 5255866 на должность Оператор уборки паркинга от компании Юнисервис в городе (населенном пункте) Москва