от компании (организации): SCHNEIDER GROUP в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Консультирование" → "Управление проектами"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 5414677 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 22 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 5414677 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 15 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 5414677 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Administrative Key Account/Project Manager (Interim Manager Function)
International consulting company SCHNEIDER GROUP invites Key Account/Project Manager (Interim Mananger function).
The company offers a great opportunity:
- To grow the career (evaluation every half a year),
- To develop professional skills,
- To participate in various projects and conferences,
- To lead projects independently,
- Corporate trainings and language courses,
- Friendly and supportive environment.
Responsibilities:
- Coordination of Client’s approval of documents for signature, send to clients and storing on server
- Check of agreements and other documents (client and its counterparties) based on check list
- Filing project documentation (General Director-questionnaires, PoAs, registers, etc.)
- Coordination of project related questions between Interim Manager Function department, Accounting and Legal
- Working with different online bank systems, check of approvals
- Take-over of own projects as a Administrative General Director (Interim Manager) after 3 months.
- Organizing of bank account openings
Key requirements to qualification:
- Fluent English, German language is a plus
- Min. 2 year of professional experience
- Desirable good understanding of accounting or legal basics (understanding of corporate law, civil law, labor law and compliance matters)
- High organizational skills
- Result oriented approach / hands-on mentality
- Client oriented approach
- Sensitivity/Awareness of potential liabilities
- Good knowledge of business correspondence
- High pressure/stress resistance
Conditions:
- Location - 2 minuntes from metro station Paveletskaya
- Schedule – MON-FRI flexible start of working day 8 – 10 a.m.
- Language courses, corporate trainings
- Voluntary medical insurance
- Competitive salary
- Corporate lunches (partial compensation).
Откликнуться на эту вакансию: Administrative Key Account/Project Manager (Interim Manager Function)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 5414662 на должность Специалист по логистике от компании Castorama Russia в городе (населенном пункте) Москва