от компании (организации): Brainpower CIS в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Бренд-менеджмент"
с заработной платой: до 150000 руб.
Вакансия № 5628491 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 2 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 5628491 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 5628491 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Brand manager
For our client, international FMCG company, home care producer, Brainpower is looking for Brand manager
Key Responsibilities:
- Manage Brand day to day business, planning & execution
- Develop, align with key stakeholders and execute annual brand activation plans that will enable TD to achieve sales volume & market share targets and strengthen brand health & image
- Create and lead strong cross-functional team to insure brand plans high quality and timely execution
- Conduct required business analysis (AcNielsen audit, internal sales reports, consumer insight data etc) to control brand performance and report on it, to identify and recommend opportunities for TD development
- Understand key business drivers and initiate gap closure activities when needed
- Brand promotion planning, execution & evaluation
- Lead promotion development, alignment & execution with organization
- Control all elements of marketing mix insuring their high efficiency (including managing brand promotion media planning, BTL, instore, PR, digital activations development & execution)
- AcNielsen championship for total HC CIS
- Lead AcNielsen for all HC brands, including by-monthly reporting top-line creation and managing multiple ad-hoc requests
Requirements: - At least 3 years of Marketing experience in international FMCG company in no-alcoholic, non-tobacco, non-pharma company,
- Experience in brand planning, execution of brand plans, budget management, market analysis, ATL, BTL, instore, PR, digital campaigns planning & execution
- Experience in coordination ATL, BTL, PR, digital agencies
- Experience in project management, NPD launches, local activations campaigns development, use of both qualitative and quantitative consumer research and AcNielsen retail audit
Conditions: - Work in international family company
- Insurance
- Lunches
- Office in Khimki
Откликнуться на эту вакансию: Brand manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 5628488 на должность Шеф-повар от компании JokiJoya в городе (населенном пункте) Балашиха