от компании (организации): ООО Кимберли-Кларк в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Маркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 5689818 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 11 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 5689818 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 15 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 5689818 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Digital Manager
Responsibilities:
• Execute Huggies Digital strategy together with the Digital / Media agencies (Owned/Paid media) in order to achieve annual KPIs;
• Provide constant content renewal for all Huggies Owned media resources together with the Digital / Creative agencies: web-site; SMM;
• On-line reputation management;
• Recommend and implement digital innovations (DMP; Dynamic content, Geo technologies etc) ;
• Work as business partner in close collaboration with Brand Marketers and E-commerce manager;
• Regularly (monthly & quarterly) analyze the digital environment, competitors – outline risks and opportunities for K-C brands and initiate relevant actions/projects;
• Initiate proactive approach for keeping competitive advantage with brand activities and message to consumer in diverse and relevant channels;
• Constantly (monthly) track the budget;
• Manage third parties for timely and qualitative execution of brands’ activities.
Requirements:
• 2+ years as Digital Manager – agency or client side;
• Deep understanding of digital marketing/ online market place;
• Project management skills to manage agencies, set & track KPIs;
• Ability to work with multiple tasks simultaneously;
• Consumer oriented;
• Creative mind-set, though with strong ability to systematize approach;
• Ability to build successful working relations with different stakeholders;
• MS Office;
• Fluent English, Russian.
Откликнуться на эту вакансию: Digital Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 5689817 на должность Ведущий инженер строительного контроля от компании АО ГРИНВУД в городе (населенном пункте) Москва