от компании (организации): L'Oreal в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Торговый маркетинг (Trade marketing)"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 5827917 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 13 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 5827917 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 15 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 5827917 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Trade Marketing Manager
Key Mission: To develop and manage the implementation of trade marketing activities in the point of sales in order to reach image distribution targets for brands. To organize effective cooperation between Sales, Brand Marketing and Merchandising teams and to ensure that marketing plans are well transferred to the point of sales.
Responsibilities:
- To develop annual trade support plan for the managed Brand(s) in accordance with corporate guidelines and company objectives;
- To initiate and lead development, marketing and sales implementation and evaluation of trade marketing activities within given time frames;
- Constantly communicate with Sales team to ensure common understanding of the executed activity and achievement of desired objectives;
- Development of point of sales materials and trade equipment together with external agencies and Marketing team;
- Timely agree with brand marketing and communicate to Sales team merchandising standards. Monitor POS compliance with agreed standards during field visits;
- Provide recommendations to brand marketing on merchandising standards changes;
- Constantly track, monitor and analyze competitors’ situation in the marketplace;
- Constantly track and reconcile together with financial control trade marketing budget for managed Brand(s);
- Ensure that all the recommended actions are within the approved budget limits.
Requirements:
- Bachelor degree, preferably in economics/marketing/management;
- Experience in Trade-Marketing (FMCG) 3+ years;
- Fluent English;
- Advanced PC user;
- Ability to work in a team and maintain relations in a team, to be the leader;
- Strong analytical skills;
- Project ownership oriented;
- Presentations skills;
- Communication skills.
Откликнуться на эту вакансию: Trade Marketing Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 5827914 на должность Менеджер по региональным продажам (кофейное оборудование) от компании Lenmix в городе (населенном пункте) Москва