от компании (организации): SUN InBev в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Компьютерная безопасность"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 5918610 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 6 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 5918610 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 5918610 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: IT Support & Service Delivery Manager
Main accountabilities:
1. National level Regional Support function management:
- define processes and implement best practices, implementing transparent KPI for support processes,
- define & deploy necessary changes,
- support business strategy execution from End User Computing perspective.
2. Countrywide End User support process management:
- manage regional teams & third party service providers,
- maintain high level of transparent & people friendly internal communication,
- drive positive Solutions image to the customers through excellent execution, policies simplification & procedures management.
- stick to single approach for the company to set up standards and unified approach to the process execution.
3. Countrywide IT assets management:
- CMDB process management, budget planning, analyze business requirements & environment changes, Hardwar & software lifecycle management.
4. Personal responsibility for critical service requests resolution, including but not limited to VIP clients support, complaint management, client relation and IT image development.
5. Countrywide Solutions projects participation in order to support excellence in transformation and execution.
Requirements:
- Higher education
- 5 year experience in IT area with proven effectiveness
- ITIL best practices knowledge
- Technical troubleshooting skills
- Effective communication skills
- Strong Group leadership skills
Откликнуться на эту вакансию: IT Support & Service Delivery Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 5918605 на должность Менеджер по активным продажам от компании ANCOR Industry в городе (населенном пункте) Москва