от компании (организации): JBF International Ltd. в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Туризм, гостиницы, рестораны" → "Продажа туристических услуг"
с заработной платой: от 750 до 3000 EUR
Вакансия № 6160241 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 7 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 6160241 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 6160241 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Call Center Representative (English Speaking)
We are looking for a Call Center Representative that will be the liaison between our company and its current and potential customers. The successful candidate will be able to accept ownership for effectively solving customer issues, complaints and inquiries; keeping customer satisfaction at the core of every decision and behavior.
Responsibilities:
- Outgoing calls to international potential clients (warm calling)
- Communication in English (written and by phone)
- Follow communication “scripts” when handling different topics & Closing sales
- Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives
- Seize opportunities to upsell products when they arise
- Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
- Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
- Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level
- Meet personal/team qualitative and quantitative targets
Requirements:
- Successful Experience in Sales from 1 Years a Must!!!
- Fluency in English a Must
- Competent speech and correspondence skills
- Knowledge of other foreign languages is welcome, especially French, Italian, Spanish, Turkish, Portuguese
- Strong phone and verbal communication skills along with active listening
- Familiarity with CRM systems and practices
- Customer focus and adaptability to different personality types
- Ability to multi-task, set priorities and manage time effectively
Terms:
- Very Competitive Salary
- Substantial sales bonuses
- Working hours: 5/2, from 10:00 to 19:00, lunch break. Hours could be flexible
- B+ class office, 5 minutes from the metro station
- Friendly international team
Откликнуться на эту вакансию: Call Center Representative (English Speaking)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 6160240 на должность Контролер ОТК от компании JCat.ru в городе (населенном пункте) Кубинка