от компании (организации): Airswift в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Исследования рынка"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 6365134 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 3 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 6365134 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 6365134 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Marketing Manager (B2B)
Global group of energy and petrochemical companies is hiring Marketing Specialist (B2B), Industry sector
Responsibilies:
- Develop market analysis and market intelligence (monitor competitive activity, market changes and trends), initiate and lead market research if necessary.
- Adapt Global Strategy to local market, based on local insights.
- Work with B2B Team Lead to develop, maintain and implement the marketing strategy and build annual marketing plan.
- Develop and run various BTL activities in accordance with operational marketing plan and in line with the Strategy. Ensure all marketing campaigns are integrated into the sales pipeline process (SPANCOP) and evaluated in terms of return on investment (ROI).
- Work closely with the Brand & Communications Specialist to implement communication strategy and messages to respective sectors.
- Supports Cluster Pricing Manager in the initial establishment of competitor price collection processes and especially translating the competitor positioning prescribed in the brand maps into the collection process.
- Participate actively in local product portfolio review, provide data for BCI calculation, contribute to sector portfolio development.
- Continuously monitor business performance and jointly work with Sales Team to develop corrective action plans to stay on plan. Monitor the SP&A budget expenditure and reflect it in budget planning tool.
- Improve Distributor Loyalty and quality of DVP implementation as measured through annual Distributor Loyalty Tracker (where implemented). Collaborate with Sales & marketing & Technical teams to ensure effective planning form Distributors.
Requirements:
- Degree in marketing preferred.
- + 3 years’ experience in B2B Marketing/Technical with understanding of the appropriate marketing tools and principles.
- Strong business analytical and problem-solving skills, commercial mindset.
- Strong customer orientation.
- Fluent English, native Russian.
- Strong interpersonal and excellent organizational skills.
Откликнуться на эту вакансию: Marketing Manager (B2B)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 6365129 на должность PR-менеджер ресторана от компании ООО Рест Фуд в городе (населенном пункте) Москва