от компании (организации): Toyota Motor в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Управление маркетингом"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 6465816 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 30 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 6465816 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 25 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 6465816 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Strategic Planning & Marketing Management / Leading Specialist
Responsibilities:
- Develop and manage Product Marketing in accordance with Toyota marketing business objectives
- Develop and manage 3-year Product Marketing calendar w/product & price updates for Launch planning & management
- Develop, align w/TME/TMC & lead Launch management process (both for Big & Micro updates)
- Develop, align w/TME/TMC & own the Asset order process for Launch & lifecycle activities (incl. Goshi cars, PMG docs, CE attendance, pre-launch materials & etc.)
- Develop Product Marketing strategy enclosing target customer, product appeal & cross-department launch tasks to reach Toyota business objectives
- Task and deadlines setting & implementation management for TMR departments through Launch management process
- Lead communication w/TME as of Product marketing, Launch management, Assets order (MMD & PMD both)
- Develop and manage Cross-carline projects launch to reach Toyota Marketing business objectives (HRV, GSP, multimedia)
- Sales to Marketing communication supervision through OMSM & Tactic campaign regular meetings
- Develop & own Yearly National Marketing calendar collecting on National activities of Product / Price / Sales
- Lead communication w/PMD & Pricing departments as of new information/dates/schedule
- Market / Product (incl. competitors) / Production / Sales / Pricing / Research results data accumulation & delivery to Marketing department
- Point marketing research & analytics for Marketing Dept projects
- Research & analytics tasks setting to Marketing analyst
- Validation of Marketing materials vs Model positioning, target customer & launch objectives
- Validation of Marketing materials as of Product/Pricing updates
Requirements:
- Higher education
- Work experience in Product Strategy Planning / Strategic Product Management from 3 years
- Experience in automotive industry is a huge advantage
- Sound analytical and project management skills
- Upper-intermediate English
Conditions
- Competitive salary
- Annual bonus
- Lunch allowance
- Medical insurance
- Additional bonuses
Откликнуться на эту вакансию: Strategic Planning & Marketing Management / Leading Specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 6465813 на должность Инженер-сметчик от компании ООО Грандлэнд групп рус в городе (населенном пункте) Москва