от компании (организации): Intercomp в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Управление маркетингом"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 6465847 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 7 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 6465847 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 6465847 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Business Analytics & Planning Manager / Strategic Marketing Manager
Our client, a world’s leading manufacturer of highly advanced components and technologies for rail and commercial vehicles, is looking for Business Analytics & Planning Manager
Responsibilities
- Strategic planning and marketing of the company entities in Russia / CIS and HQ
- Ownership of the regional planning process and implementation of the planning strategy, objectives and standards
- Analyses and assesses the regional Sales and Demand
- Prepares of Market Report, including but not limited by volumes actual business year, short-/mid-/long-term perspective; potential projects with its probability analysis; other market development in respect of customers, main local suppliers and competitors analysis
- Supports Key Account Management activities and metrics
- Coordinates and supports some of event activities
Requirements
- University Degree in Marketing and/or Finance; Technical background is a plus
- Minimum 3-5 years of relevant experience in the same or comparable position (strategic marketing experience is a must)
- Rail Infrastructure Industry or Machinery background is a must
- Knowledge of tools & methodology of collecting market data and building market scenarios based on input data analysis
- The principles of the strategic planning and marketing
- Method of drafting, forecast operational budget and sales plans
- Experience in data collecting, creation and analysis of big data-bases
- English – Upper-intermediate spoken/written is absolutely crucial
- Excellent in MS Excel & PowerPoint
- Experience with SAP highly appreciated (optional)
Personal competencies
- Clear thinking and self-confidence, excellent communication, excellent presentation skills, strong time-management and prioritizing skills; Multitasking skills; Team player, able to collaborate with colleagues with diverse backgrounds.
Conditions
- Competitive salary
- Friendly atmosphere in a highly professional team
- Challenging tasks
- Corporate SIM-card
- Medical insurance
Откликнуться на эту вакансию: Business Analytics & Planning Manager / Strategic Marketing Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 6465845 на должность Менеджер по продукту / Продукт-менеджер от компании АО Группа Компаний Основа в городе (населенном пункте) Москва