от компании (организации): Ericsson в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Управление проектами"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 6793059 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 16 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 6793059 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 6793059 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Service Delivery Line Manager
Job Summary:
We are now looking for a Service Delivery Line Manager who will be responsible for ensuring the correct and proper delivery of customer support services to our customers. In this role, you will be responsible for the financial and operational performance of delivered customer support services. The role includes leading the customer network support engineers’ team and working closely with the competence centers, global support, and product line maintenance teams. You will also ensure that agreed margins are achieved whilst delivering Service Level Agreement fulfillment and customer satisfaction.
Job Responsibilities:
- Operational performance
- Competence development
- Collaborate and maintain relationships
- Distribute information to internal partners and call out delivery Issues
- You will stay up to date with financial data
- Identify new business opportunities
Key Qualifications:
- Academic degree in technical major (Engineering, IT, Telecom) is a must
- 5+ years of experience on similar role in IT/Telecom
- Market insight
- Change and improvement management skills
- Negotiation and argumentation
- Financial analysis skills
- You possess PROPS-C process and hardware services knowledge
- You have strong business understanding and Ericsson business knowledge
- Financial acumen and skills
- Trade compliance knowledge
- Responsible for delivering results & meeting customer expectations
- You will drive Entrepreneurial & Commercial Thinking
- Leading & Supervising
- Deciding & initiating action
- You are capable of coping with pressures & setbacks
- Promote networking
- Upper-intermediate English
Additional Requirements:
- Very good leadership and management skills
- Excellent social skills and strong customer orientation
- Self-motivated and teammate.
- Ability to adapt to change
Откликнуться на эту вакансию: Service Delivery Line Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 6793058 на должность Начальник Отдела организации процессов от компании UniCredit Bank в городе (населенном пункте) Москва