от компании (организации): Кадровое агентство Юнити в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Транспорт, логистика, перевозки" → "Бизнес-авиация"
с заработной платой: до 75000 руб.
Вакансия № 6862532 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 16 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 6862532 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 6862532 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Service Specialist
International service company opens the search for Customer Service position.
Responsibilities:
-
Contact person for all products and services.
-
Coordinate and clarify of material requests of our customers with headquarters in order to ensure customer satisfaction.
-
Work with- and reply to customer’s material requests (on loan, sale or exchange basis).
-
Work on quote requests of customers and search the market for best offers including purchasing processes.
-
Material Sourcing on the surplus market including communication with other material suppliers and part manufacturers.
-
Material support for Heavy Maintenance layovers and AOG-Desk-function.
-
Verify cooperation procedures with customers and headquarters, incl. communication and data exchange, serve as liaison between customer’s respective departments and Employer.
-
Coordinate and process warranty and payment claims.
-
Collect and communicate market information to Employer’s departments, provide systemized performance feedback to the Employer.
-
Develop and improve relations with potential and existing customers.
-
Fulfill other tasks.
Requirements: - Higher education.
-
Proficiency in English (German would be a plus).
-
Computer skills (MS Office, SAP would be a plus).
-
Previous experience in Customer Service would be a plus.
-
General understanding of customer support processes, contracting and invoicing practices.
-
Good organization and learning skills. Negotiating skills, pro-activeness, responsiveness, strong self-organization, creativity, flexibility, result orientation.
Terms: - 40 hours working week (willingness to work at weekends and to work in shifts).
- Social package.
- Location – Tsvetnoy Boulevard.
- 25th salary.
Откликнуться на эту вакансию: Customer Service Specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 6862527 на должность Ведущий экономист от компании Группа компаний IEK в городе (населенном пункте) Москва