от компании (организации): Xiaomi в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Маркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 6925268 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 12 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 6925268 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 7 октября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 6925268 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Digital marketing manager
Position is working for brand Xiaomi in Moscow office.
Responsibilities:
Responsible for digital marketing campaigns that drive traffic to Xiaomi’s main customer touch points and promote our brand across the globe. This includes owning centralized campaigns to promote our products in strategic geographies, as well as working with our partners to optimize their digital marketing performance.
Requirements:
-
Planning, executing, managing, and analyzing campaigns on Adwords, Facebook Ads, and other channels
-
Optimize the paid marketing spends across all segments
-
Run A/B tests, share best practices, and oversee implementation across channels and geographies
-
Build and maintain strong relationships with affiliates and retargeting partners
-
Set up campaigns and monetize affiliate inventory via media buys, publishers, promotional websites, etc.
-
Working with our distributors, partners, and other teams to ensure aligned execution of digital marketing campaigns
-
Monitor online sales and marketing activities to maximize sales and traffic
-
Take initiatives to drive business growth through effective planning and exploring new market segment
Qualifications:
-
Bachelors' degree
-
At least 3 years experience in digital marketing and/or e-commerce
-
Experience in creating, analyzing, and optimizing campaigns
-
Experience working with major affiliate/retargeting partners
-
Tools/Platforms: Google Analytics, Google Adwords Editor, Power Editor, Adobe Adlens, Excel, Google tag manager, Yandex,
-
Experience in managing mobile product a plus
-
Excellent written and oral communication skills
-
Bilingual in English and Russian
Откликнуться на эту вакансию: Digital marketing manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 6925265 на должность Маркетолог от компании ГК Интеллектуальная безопасность в городе (населенном пункте) Москва