от компании (организации): Cushman & Wakefield в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Строительство, недвижимость" → "Нежилые помещения"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 7428874 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 15 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 7428874 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 7428874 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Junior Consultant in Offices Department, Tenant Representation (Regions)
Cushman & Wakefield - a leading global real estate services firm that helps clients transform the way people work, shop, and live is looking for:
Junior Consultant in Offices department, Tenant Representation (Regions)
The candidate will assist team leader with client work:
- Information gathering:
- Searching the web for various real-estate and companies related information
- Collecting data from CRM, news, public sources, online databases i.e. Rosreestr, Kontur-focus
- Searching for potential clients, data mining
- Presenting information in clear and succinct way
- Preparing commercial proposals based on team leader’s brief
- Understanding of the client’s request
- Outlining scope of work
- Designing infographics to present to clients
- Preparing long lists of suitable properties (based on tenant requirements)
- Working with the d-base
- Creating maps
- Preparation of tour book materials
- Arranging tours
- Interaction with real estate market
- Working with landlords – collection of proposals, clarifying details, preparation of counters
- Working with agents – collection of information
- Pushing everyone to provide information on time – all the time
- Development of financial models
- Collecting assumptions
- Building up a model
- Creating charts and analysis
- Assistance in transaction management
- Cold calling to potential clients
- Preparing meeting minutes
- Preparing LOIs and commercial terms in lease agreements
- Preparation of comparisons, infographics
- Logging information in CRM
Requirements:
- Lightning fast
- Web search guru
- Accurate and very attentive to details
- Excellent memory and analytical skills
- Basic knowledge of financial modelling – simple cashflows
- Superb Excel skills
- Ability to create fantastic presentations in Powerpoint
- Excellent command of English and (even better) Russian
Conditions:
- Well known international company with strong people-oriented and development corporate culture
- Competitive compensation and social package
- Opportunity to be a part of professional team
- Participation in challenging projects
- Office in the Moscow center (Mayakovskaya), modern office environment
Откликнуться на эту вакансию: Junior Consultant in Offices Department, Tenant Representation (Regions)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 7428873 на должность Заместитель директора отдела продаж по административным вопросам от компании ООО ПРОФ-ИТ ГРУПП в городе (населенном пункте) Москва