от компании (организации): АО Bayer в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Управление маркетингом"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 7454123 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 29 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 7454123 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 15 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 7454123 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Digital Performance Manager
Responsibilities:
- Drives excellent tactics and implementation to help ConsumerHealth achieve its digital targets. Utilizes full digital ecosystem to communicate with right audiences at right time through paid, owned and earned channels.
- Takes control of the SEM/SEO, PPC and Programmatic and strategically drives conversion rates to new levels. Leads, motivates and supports PPC, SEO, Programmatic and Display teams in the agency.
- Is responsible for conducting analysis and cross-channel effectiveness studies, tracking and delivering actionable insights and recommendations to the marketing teams, supports digital performance reporting and developing digital insights. Engages with the wider business as a consultative digital performance manager.
- Maintains daily accounting for a number of ConsumerHealth brands, is a key digital person for the respective brand teams in the sphere of digital planning.
- Is responsible for solving all related IT issues, lead development of ConsumerHealth websites and applications.
Qualifications:
- Higher education
- 3 years’ experience managing digital media campaigns. Experience both as client & on the agency side is preferable.
- Wealth of experience in display/mobile and social advertising, knowledge of programmatic products. Core skills in search, both paid and organic. Experience of media planning across a broad online mix.
- A strong understanding of digital marketing coupled with excellent numerical / analytical ability and strong attention to details.
- Proven ability to optimize digital media agency relationships.
- Experience in Web trends, Google Analytics to provide insights and identify trends.
- Experience managing budgets.
Откликнуться на эту вакансию: Digital Performance Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 7454119 на должность Менеджер интернет-магазина от компании JCat.ru в городе (населенном пункте) Москва