от компании (организации): Акуматика в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Программирование, разработка"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 7620127 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 9 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 7620127 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 7620127 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
гибкий график
Дополнительные сведения о вакансии: ERP Support Engineer (Level 1)
Acumatica is a leading provider of cloud business management software. Acumatica delivers a suite of fully integrated business management applications, such as Financials, Distribution, CRM, and Project Accounting, on a robust and flexible platform.
Responsibilities:
- Provide high level of tech support and troubleshoot issues pertaining to Acumatica ERP system.
- Communicate effectively with individuals/partners to ensure high quality and timely resolution of customer requests.
- Communicating with clients and Acumatica partners through chat, email and phone.
- Contribute ideas to resolve problems to better serve the customer and partners.
- Participate in activities designed to improve customer satisfaction and business performance.
- Solve problems that may be unstructured and that may require reliance on conceptual thinking.
- Offer solutions to issues that are often non-standard/non-routine and require some clarification.
- Create knowledge base articles for Acumatica self-service portal.
Qualifications/Skills:
Must:
- Excellent client management and/or communication skills.
- Proficient in English.
- A good understanding of at least one of the below areas: Accounting (Accounts Receivable, Accounts Payable, General Ledger, Invoicing), Distribution (Opportunity, Proposal, Sales Orders, Forecasting), Inventory Management (Purchasing and Fulfillment) and/or CRM.
- Detail oriented and excellent multi-tasking skills.
- Exceptional interpersonal and organizational skills.
- Must work well in a team environment and present a professional demeanor.
- Must be flexible, reliable, trustworthy, and absolutely confidential with all matters.
- Intermediate computer skills (i.e. Word, Excel, PowerPoint and Outlook).
Nice to have:
- At least 1y previous experience with ERP system solutions such as Dynamics AX, Dynamics NAV, SAP, Oracle EBS, JD Edwards, Sage, Siebel or other is a huge advantage.
- Technical Support Experience is preferred.
- Knowledge of customer service principles and practices are a plus.
- Basic SQL knowledge is a plus.
Откликнуться на эту вакансию: ERP Support Engineer (Level 1)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 7620101 на должность Менеджер по продажам (английский язык) от компании ИП Гаран Надежда Александровна в городе (населенном пункте) Москва