от компании (организации): НАМИ, ФГУП в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Автомобильный бизнес" → "Сервисное обслуживание"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 8114581 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 11 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 8114581 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 8114581 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Head of spare part department
Main Purpose
The core function of the Head of spare part department is to establish,
introduce and manage all aspects of spare part related activities:
- Responsible for all parts sales and marketing activities
- Ensure companies inventory is optimized to provide maximum levels of customer order fill and satisfaction
- Establish and set up all necessary spare documentation
- Develop spare part catalogues
- To manage and bring the Company standards into operation in the related markets and regions
- Set up and control departmental budget
- Development of price strategies
- Set up of domestic and international warehouses / spare part hubs
- Conduct studies in the market in order to determine competitive activity; and where appropriate develop necessary action plans to counter activity
- Monitor part sales performance and provide forecast updates on a timely basis
- Ensure appropriate reaction time for spare part deliveries
- Communication with the factory and suppliers
- Establish regular meetings and quality circles with the factory / suppliers
- Taking over special tasks
Reporting to the Vice President Aftersales
Main accountabilities
- Set up all parts related aspects in the Aftersales portal in corporation with all related departments
- Establish documentation and guidelines for spare parts and accessories
- Develop processes and standards for warehousing, parts ordering and dispatching systems
- KPI setup and monitoring
- Benchmarking within competitors
- Customer care, delivering highest level of customer service
- Establish 24/7 order processing and dispatching
- Select compliance confirm suppliers
- Performing spare part audits for Distributors and Dealers
- Communication with all related departments and organizations
QUALIFICATIONS AND EXPERTISE
- University degree
- Proven experience in parts business area
- Good IT skills
- Excellent customer service and business relation skills required
- Excellent negotiation, communication, interpersonal and analytical skills required
- Self-motivated, responsible, polite behavior and business conduct. Ability to prioritize tasks
- High level of flexibility (broad time zones, regular business trips).
- English (Fluent)
- 2nd language is an advantage
Откликнуться на эту вакансию: Head of spare part department
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 8114580 на должность Заместитель директора по корпоративному питанию (г. Нефтеюганск) от компании КорпусГрупп в городе (населенном пункте) Москва