от компании (организации): IKEA. Торговая и офисная недвижимость в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Системы автоматизированного проектирования"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 81690 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 15 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 81690 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 25 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 81690 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Portfolio Administrator Specialist (Real Estate Projects)
IKEA Centres develops and manages retail destinations for the many people, anchored by IKEA stores. Our global portfolio includes 40 shopping centres and 25 retail parks that together attract more than 400 million visitors per year in 14 countries in Europe and Asia.
Currently we are looking for a pro-active and business-minded professional with background in real estate development who can manage software to take big amount of data and organize it in different way to become a Portfolio administrator in Project Management Office Department.
Responsibilities:
- Manage large amount of data as per the real estate projects development characteristics.
- Understand the content and Update the information in the database, based on the update he\she receives from different sources from related stakeholders/ responsible departments involved.
- Manage the data in the system and generate the reports required.
- Provide what-if and options analysis and requested deliverables for different scenarios to support the right prioritising is chosen.
- Other tasks as assigned by line manager, matrix manager and Department Head, as defined in company business plan and or Department action plan.
Requirements:
- 3 – 5 years of experience in the real estate development fields; Asset management experience; Database analyst or administrator experience;
- Real estate background;
- Software and document control experience is an asset
- Database management (need to understand content and properly interpret data);
- English is a must;
- Careful with details, diligent.
Conditions:
- Location: Khimki Business Park
- Permanent contract
- Working schedule: 40 hours per week, 5/2
- Other: competitive salary, medical and life insurance, lunch discount, fitness center discount, 15% discount on IKEA goods, option to enroll in IKEA corporate pension plan, opportunity to develop your career in a multinational environment, possibility to join various educational programs offered in the company.
Откликнуться на эту вакансию: Portfolio Administrator Specialist (Real Estate Projects)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 81677 на должность Начальник отдела телерадиовещательного оборудования и систем от компании Российская телевизионная и радиовещательная сеть, ФГУП в городе (населенном пункте) Москва