от компании (организации): Агентство КИТ Консалт в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Управляющий офисом (Оffice manager)"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 8456975 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 4 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 8456975 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 8456975 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Business assistant (office manager)
The worldwide company is looking for the business assistant:
Responsibilities:
- Office administrative management, including office rental process/payment, office supplies, environment maintenance, asset management
- Office accounting system maintenance, including A/R, A/P, cash management and related bookkeeping
- Logistics support on office administration and HR general affairs
- Accountable of documentation management including application, filing, translation from Russian to English and vice versa.
- Support functionality of business operation.
- Support and coordinate sales and marketing activities to ensure of sales target achievement.
- Handling customers’ or distributors’ requests
- Provide most updated management reports to sales people, distributors and other authorized colleagues.
- Work with Distributors to assist the inventory management.
- Monitor and assist with all distributor administrative activities.
- To assist with day to day order transactions and other incoming phone calls.
- Russian language support for daily operation.
- Lead's management support
Requirements:
- Bachelor degree
- Working experiences in International companies. With experiences in customer support are preferred.
- Fluent in spoken and written Russian and English.
- Knowledge and use of Microsoft Office applications (Word, Excel, PowerPoint)
- Communication skills
Откликнуться на эту вакансию: Business assistant (office manager)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 8456972 на должность Заведующий клинико-диагностическим отделением/Врач - клинико-лабораторной диагностики от компании ГБУЗ МО «Психиатрическая больница № 2 им. В.И.Яковенко» в городе (населенном пункте) Химки