от компании (организации): ЗАО Ферреро Руссия в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Управление маркетингом"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 909128 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 15 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 909128 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 909128 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Senior Brand Manager
The purpose of the role is to manage marketing activities for Tic Tac brand to meet sales, profit and market share targets within agreed budgets; and to maximize value of this brand through developing, communicating and implementing brand strategy and developing guidelines covering product, packaging, communication and pricing.
RESPONSIBILITIES:
Budget and sales planning:
- Define and recommend the budget for the sales volumes of the product lines and the budget for costs associated with the product lines (advertising, promotional costs, etc.).
- Monitoring compliance with the budgeted figures and ongoing economic performance, and taking any necessary corrective action.
- Drawing up the sales plans for the various products in their different forms and presentations, detailing the promotional activities to be carried out during the various phases (per session, monthly, etc.).
Scenario analyses on competition/ consumers/ market.
Product line marketing strategy.
Communication and advertising strategy:
- Work on development of the new relevant for the market communication strategies.
- Define the specific communication and advertising strategies (copy strategy, consumer target groups, etc.).
- Verify the effectiveness of the media plan by means of quantitative and qualitative research.
- Cooperate in the management of high-level relationships with advertising agencies.
Promotions/ sponsorship:
- Manage promotional and sponsorship activity.
- Ensure the development and production of promotional materials.
- Evaluate the success of the specific promotions / sponsorship deals undertaken, and specify the arrangement for any corrective action.
Packaging:
- Propose new projects in new formats and new packaging designs.
- Supervise the implementation of the main projects.
REQUIREMENTS:
- Relevant experience in FMCG as a Brand Manager (from 2,5 years) or Senior Brand Manager.
- Knowledge of marketing tools.
- Strong organization skills, analytical skills, team working skills.
- Fluent English. Italian is a plus.
Откликнуться на эту вакансию: Senior Brand Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 909127 на должность Менеджер по продажам от компании Гулливер и Ко, ТД в городе (населенном пункте) Москва