от компании (организации): Brainpower CIS в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Банки, инвестиции, лизинг" → "Коммерческий банк"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 9263013 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 16 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 9263013 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 9263013 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Senior Specialist (Client Service, Bank)
Main Responsibilities:
· Providing qualified service to corporate clients (opening/ closing accounts, change of data in the systems, advisory support for operational issues)
· Regular reporting (exl, ppt) and control (including service quality follow-up)
· Creation/revision of procedures and follow-up of laws changes
· Support of requests from correspondent banks (LORO/NOSTRO accounts, counterparties incl CBR)
· Tax authority query processing (investigation)
· Processes automation, testing/developing of new tools, participation in projects
Requirements:
Professional knowledge: the CBR regulations (153-I, 383-P, 385-P, 311-P, 365-P), Federal laws (395-1, 115), The Civil code in part of direct activity, communication with clients
Professional experience:
· Banking (preferred client service and customer support including relationship management; account opening) minimum 3 years
· Account opening, support of changes in clients’ documentation
· Ability to make statistics reports and presentations
· Communications with clients in daily operational activity and difficult situations
· Reporting to Tax Authorities (311-P, 440- P), answers to CBR requests (based on department activity)
Level of English: Upper-Intermediate
PC skills, special programs: Diasoft (preferably), good knowledge of exl, Internet-Client Bank system
Conditions:
· Competitive salary
· Opportunity to work in highly professional international environment
· Medical and life insurance
· Non-state pension corporate programm
· Cash lunch subsidy
· 15 calendar days of fully paid sick-leave
Откликнуться на эту вакансию: Senior Specialist (Client Service, Bank)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 9263011 на должность Продавец-кассир (ТЦ "Панфиловский", г. Зеленоград) от компании O'STIN в городе (населенном пункте) Зеленоград