от компании (организации): ООО Крокс Си-Ай-Эс в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Компьютерная безопасность"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 9287607 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 9287607 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 9287607 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: 1st Line Support Engineer
1st Line Support Engineer
Moscow
supportive and high-functioning IT team are seeking a 1st Line Support Engineer to join Crocs - world leader in innovative casual footwear for men, women and children. You’ll play a truly integral role in delivering a first-rate service to our users.
This is a fantastic opportunity to grow and develop your career in IT with a successful company.
The Role
As a 1st Line Support Engineer, your key responsibilities will include:
- Acting as the first point of contact for all Helpdesk calls, emails and alerts, assessing urgency and prioritising accordingly;
- Proactively managing problem calls through to completion in a timely manner;
- Supporting users (30 stores in Moscow+55 users at the Office) remotely, both over email and phone;
- Troubleshooting to help resolve issues;
- Owning the new starter process of setting up new employees with all necessary IT equipment and system access;
- Configuring new software for both office-based and remote workers;
- Setting up and maintaining user accounts on systems.
About You
To join us as our 1st Line Support Engineer, you will need:
- At least one year’s experience in an IT Helpdesk environment;
- A good understanding of Microsoft Windows operating systems, including Windows 7 and Windows 10;
- Experience with Office 2013/2016 and the Office 365 applications and environment;
- A positive outlook and a “can do attitude”;
- Demonstrable experience of having excellent customer service skills at work.
The Benefits
- Salary 65K rubles;
- Join a growing, vibrant office in central Moscow;
- Corporate SIM- card;
- Discounts for production - 50%.
- English courses
Откликнуться на эту вакансию: 1st Line Support Engineer
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 9287605 на должность Региональный менеджер от компании Кадровое Агентство Уникальных Специалистов в городе (населенном пункте) Москва