от компании (организации): De'Longhi в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Below The Line (BTL)"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 9986976 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 30 июля 2024 года.
Дата обновления вакансии № 9986976 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 9986976 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Brand Manager, TM De'Longhi
RESPONSIBILITIES:
- Product/Category management
- Develop product/category strategies built upon the business strategies, deep market analysis and based on local consumer insights.
- On-going category management – Pricing (RRP, price lists calculation), listings follow-up, forecasting, sales analysis.
- Closely follow assigned categories performance at point of sale vs. competition via regular in-store visits.
- Media/Communication management
- Develop media strategy for key product groups, ensure modern and relevant communication channels with high affinity to TA
- Ensure stable media brand presence supporting key marketing and commercial initiatives
- Develop relevant communication strategy for key categories and ensure its flawless and timely execution
- Trade marketing
- Build the respective brand in retail by using in-store environment as medium.
- Closely cooperate with trade marketing team on in-store consultancy, demonstrations, display programs, other POS materials.
- Repare and conduct trainings/demonstrations to sales team and field sales force (when necessary). Closely monitor the results.
- Leadership and Cross functional communication
- Make sure, that all marketing initiatives are properly communicated and aligned internally (HQ, Top management, Sales, Finance, Logistics, Demand planners, etc.)
- Initiate timely involvement of respective team members into the projects planning and execution
- Cooperation with key customers
- Participation in negotiations with marketing inputs, ensure proper and timely listings
- Develop category plans and tailored programs for selective customers in close cooperation with sales team
PROFESSIONAL CAPABILITIES:
- Strategic thinking, analytical skills, leadership, initiative and follow-through, drive for results, customer focus, ability to work effectively in a diverse team, strong communication skills (incl. formal presentation), entrepreneurship
REQUIREMENTS TO THE CANDIDATE:
- Professional experience – min 5 years of successful marketing experience
- Fluent English
Откликнуться на эту вакансию: Brand Manager, TM De'Longhi
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 9986969 на должность Руководитель проектов (development), Крым от компании Агентство 21 век, КЦ в городе (населенном пункте) Москва